środa, 31 grudnia 2014

Kilkuzdaniowe podsumowanie roku 2014

Cześć :) Dzisiaj chciałam na luzie, krótko i zwięźle, ale treściwie podsumować rok 2014, który obfitował w różne emocje i lepsze oraz gorsze chwile. Wiem, że teraz wszyscy coś podsumowują i pewnie macie już przesyt tych całorocznych ewaluacji, dlatego też u mnie będzie krótko - kilkuzdaniowo, ale za to w różnych dziedzinach. Zapraszam! 

Jako, że jest to pierwszy koniec roku na Prozaicznym, to chciałam żeby owo podsumowanie było nieco inne niż zazwyczaj to bywa w Internecie, takie wyjątkowe. Ostatecznie zadecydowałam, że przyjmie ono formę cytatów z książki, utworów muzycznych i filmu, które zrobiły na mnie największe wrażenie w tym roku i w pewien sposób były dla mnie ważne albo poruszyły coś w środku - w móżdżku i/lub w serduchu. Dodatkowo, poszczególne fragmenty wyróżnione poniżej składają się na życzenia noworoczne, które czekają na Was na końcu wpisu :) 

Książka Mitcha Alboma Zaklinacz czasu


morguefile.com


"Nigdy nie jest za późno 
ani za wcześnie.         
Jest dokładnie wtedy 
kiedy trzeba."

"Czas nie jest czymś, co można zawrócić. W każdej następnej chwili może czekać na ciebie odpowiedź na twoje modlitwy. Odrzucenie tego oznacza odrzucenie najważniejszej części przyszłości."

"Koniec dotyczy wczoraj a nie jutra."


Film Łukasz Palkowskiego Bogowie




"- Serce nie sługa!
- Zobaczymy."


Utwór Artura Rojka Czas który pozostał




"Nawet jeśli to nie to
usiłuję uwierzyć w coś"


Utwór Georga Ezry Listen to the Man




"You don't have to be there
You don't have to be scared
You don't need a plan of what you wanna do"


Mój osobisty trening roku




Ten trening zapamiętałam zdecydowanie na cały rok. Wygląda niepozornie, ale prawie mnie zabił :D (Ewa J. - dziękuję za podesłanie;). Ostrzeżenie: tylko dla osób z naprawdę dobrą kondycją!


Zdobycie złotego medalu Mistrzostw Świata 2014 przez polskich siatkarzy




"Jesteśmy Mistrzami Świata!!!"


Prozaiczne życzenia noworoczne

Kochani! 

Z okazji zbliżającego się wielgachnymi krokami Nowego 2015 Roku, chcę Wam życzyć:
* dystansu do upływającego czasu - nieważne czy będziemy się tym zamartwiać czy nie, on i tak będzie mijał, więc cieszmy się chwilą :)
* odwagi - takiej jaką miał profesor Religa - żeby iść pod prąd, wziąć własne życie w swoje ręce i zmieniać świat, bo nikt inny za nas tego nie zrobi,
* wiary w cokolwiek, bo nie wierząc w nic ciężko jest żyć,
* odwagi żeby coś zmienić w swoim życiu, przenosić się w inne miejsca i podejmować spontaniczne decyzje bez paraliżującego strachu, że coś nie wyjdzie, ale za to z nutką ekscytacji i gotowością aby stawić czoła nieznanemu,
* tyle endorfin na co dzień, ile mamy w organizmie po naprawdę porządnym treningu,
* i żeby ten rok był dla Was wszystkim po prostu MISTRZOSTWEM ŚWIATA :) 


Szczęśliwego Nowego Roku!


morguefile.com



Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz